LESANKA 2012 - aneb hledání týmového ducha

Sraz: 10.2. na loděnici v 16:00 na Loděnici

Návrat: po ukončení dopoledních aktivit 12.2

Místo: www.lesanka.orlicko.cz

Příspěvek: 500 Kč na ubytování 2x/ noc (budu vybírat na chatě)

Stravování: 1 x  Večeře, 2x snídaně

Dospělé osoby:  Unca, Žíně, Lukáš Nekola

Doprava:     2x osobní auto (Unca, Nekyč).

Nezapomeň:  Teplé oblečení, oblečení na sport 2x . Čekají nás náročné hry venku, tak prosím oblečení nepodceňte, přezůvky na chatu, oblečeni na chatu, boty na delší procházku, čelovku (baterku), šatek na oči, věci na kreslení a psaní, BRUSLE, Kdo musí – sedačka do auta.

Program: Spoustu náročných her na tělo a ducha. Hry jsou připraveny, bude to super. Čekají nás hlavně týmové hry – musíme vychytat  týmovou komunikaci.

Účastníci zájezdu: Lucka, Valča, Jony, Matěj, Ondra, Martin, Tomáš, Unca, Žíně, Nekyč

Poznámka: Jedeme bez lyží

Netrvalo dlouho a trenéři a naši mladí sportovci vyjeli na víkend do malebné krajiny okolo přehrady Pastviny. Aby jste si všichni udělali obrázek přináším Vám samotné výpovědi našich účastníků, jak se jim první společný víkend na horách líbil.

Výběr z deníku našich nejmladších :-)

Nejdříve jsme nastoupili na loděnici do aut a vyrazili jsme na hory. Lůca celou cestu žvanila. Když jsme dorazili na hory, začali jsme tahat věci do pokojů, a pak jsme si vzali jídlo a šli jsme do jídelny. Pak jsme začali hrát hru která spočívala v tom, že se udělali dvojice, které o sobě psali věci. A pak jsme napsali  své sny. Když jsme to měli hotové, tak jme o tom všem vyprávěli.

Druhý den jme se nasnídali a šli jsme ven. Když jsme byli venku tak jsme začali hrát hru na vlak. Potom jsme šli hrát na slepce, která spočívá v tom že se udělají dvojice jeden z dvojice si šátkem zaváže oči a druhý ho vede trasou, potom se vymění. Pak jsme hráli hru na důvěru, když šla Valča, tak jí první dvojice pustila a ona spadla. Potom jsme dorazili k velké hromadě a na ni jsme vylezli, a pak jsme skákali dolů. Potom jsme šli na oběd do restaurace.Z té jsme šli ke koním, podívali se na ně a dále pokračovali směrem k přehradě. Tam jsme lezli na vlny Martin shodil Valču a ta shodila Matěje, kterému se zaklínila noha a Ondra ho zachránil. Pak jsme šli k mostu a vylezli jsme na chatu. Tam jsme večer hráli hry. A večer bylo hledání pokladu při něm nám zavázali oči a my jsme se plazili lesem až jsme přišli na mýtinu a chtěli jsme vypustit lampion štěstí ale on nechtěl vzlétnout a tak jsme ho zapálili. A druhý den jsme šli bruslit a pak jsme vylezli na chatu sbalili jsme se a odjeli. Ale Unca nám zavolal, že nemůže nastartovat a tak jsme mu přijeli zpátky pomoc. Bohužel, nemohli jsme mu pomoc tak se vyměnil Matěj s Lůcou. Když jsme jeli domů tak Matěj začal sténat, že mu je špatně a pak jsme šli domů.=)

autor: Ondra

Nejdříve jsme se všichni sešli na loděnici a pak jsme vyrazili na hory. Když jsme dorazili pod chatu na poprvé jsme spletli cestu. Na chatě jsme se roztřídili do pokojů, vybalili a šli do jídelny na večeři. Po večeři byla první hra, spočívala v tom, že jsme udělali dvojice které o sobě zjišťovali informace, které pak přede všemi říkali. Druhý den byl celodenní výlet, který byl zaměřen na týmovou spolupráci, chození poslepu, pád důvěry a nakonec si dvojice svázali pravou ruku, nohu a měli jsme v lese najít 10 perníčků. Po obědě jsme se šli podívat na koně a potom vyrazili po zamrzlé přehradě zpátky na chatu. Třetí den jsme ráno balili a pak jsme šli bruslit. První auto odjelo, ale Unca nemohl nastartovat a tak jsme se vrátili a pomohli mu. Nakonec jsme všichni šťastně dojeli domů.

autor: Martin

Když jsme jeli na hory tak jsme špatně odbočili a museli jsme asi 45 minut couvat po úzké cestě bez řetězů. Když jsme přijeli tak jsme si šli na pokoj vybalit věci. Potom jsme se rozdělili do dvojicí a každý o tom ve dvojici musel napsat co nejvíc. Další den jsme šli na asi 4 hodiny na výlet. Hráli jsme k tomu hry. Když jsme se vrátili napsali jsme na seznam přání co by jsme do budoucna chtěli. Vedoucí přepsali přání na balón. Potom jsme večer šli na louku ten balón pustit. Bohužel byl moc silný vítr a tak se to nepovedlo. Další den jsme šli bruslit. Z kopce to bylo ještě dobré,ale do kopce už ne. Pak jsme si šli zabalit věci a připravit na cestu,ale Uncovi nechtělo nastartovat auto. Nakonec nastartovalo.
Moc se mi to líbilo. Snad pojedeme brzo zase.

autor: Matěj

Od pátku do neděle jsme odjeli do Pastvin na společnou akci od kajaku s Uncou, Žíněm a Nekyčem. Bylo to super, konečně jsem více poznal své kamarády: Matěje, Ondru, Martina, Jonyho, Lúcu a Valču. Protože byl velký mráz, tak jsme mohli bruslit po celé přehradě.

autor: Tom

Přijely jsme do pezionu Lesanka a vybalili jsme si věci. Šli jsme do jídelny a byly jsme tam:já, Jonáš, Tomáš, Martin, Ondra, Valča,  Matěj, Unca, Neky a Vladimír. Byly jsme na noční stezce, hrály jsme důvěru, dívaly jsme se na fotky a nejvíc mně bavilo bruslení, hráli jsme také karty, byli jsme dlouho vzhůru, jedli jsme brambůrky, hráli jsme si v herně kde byla diskokoule. Kluci k nám lezli přes balkon a ja se po nich opičila a kvůli tomu mi tekla z nohy krev. Strašně moc se mi to líbilo a chci jet znova.

autor: Lucka

První den: cesta byla dobrá a taky dobrodružná. Jeli jsme asi tak hodinku a půl, když jsme se blížili ke konci, tak cesta vedla hodně do kopce. Unca jel nahoru,ale museli jsme jet zpátky, protože jsme závěrečný kopec nevyjeli, a proto jsme asi tak půl hodinky couvali zpátky dolů z kopce. Když jsme dojeli na místo, tak jsme se ubytovali, vybalili si věci a šli se najíst do jídelny. Potom jsme hráli hry a užívali si to. Spát jsme mohli jít kdyjsme chtěli, pokud jsme byly potichu. Další den jsme šli na procházku a viděli jsme obrovskou kupu sněhu, tak jsme se po ní začali klouzat. Večer jsme šli pouštět lampion přání. Z hor máme spoustu zážitků, které nejde ani ve zkratce popsat. Třeba jsme šli i bruslit na zamrzlou přehradu. Určitě jsme si to všichni užili ažaž. :)

autor: Valentýna

Pár obrázků najdete také ve fotogalerii.